Verveling tot in Istanbul aan toe - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Shaiim - WaarBenJij.nu Verveling tot in Istanbul aan toe - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Shaiim - WaarBenJij.nu

Verveling tot in Istanbul aan toe

Door: Shaiim

Blijf op de hoogte en volg Shaiim

26 Juni 2015 | Turkije, Istanbul

En daar sta ik dan in Instanbul op mijn volgende vlucht aan het wachten. Het is goed warm hier.. en moet nog zeker 8 uur lang wachten.

Om te beginnen wil ik sommigen bedanken, bedanken voor het mede mogelijk maken van mijn reis. Allereerst mijn mama, die na vele twijfels mij liet gaan en support gaf daar waar ik nodig had. Bartje bedankt voor de backpack. Maikel, Marco, Suus, Madina en Shafi, Lisa, Kavita, Neeltje, Bram, Alice, Greg en nog heleboel anderen, jullie ook bedankt :D !!

Ik loop hier rondjes en rondjes op de duty free. Ik zie allerlei soorten mensen met kleren van alle kleuren van de regenboog. Maar het mooie is, iedereen komt elders vandaan met ander nationaliteit en achtergrond samen gapend, shoppend en spelenderwijs wachten op de hun vlucht. Bewijst dat je toch als mens zijnde gelijk bent.

Ik wil ook verder. Kan niet wachten totdat ik in mijn vliegtuig zit. Tot vanochtend was inpakken een chaos.. had mij stiekem verslapen ook nog. Alleen toch alles netjes op tijd gehaald. De dagen tot vanochtend gingen raar. Het ene moment was ik gestresst en zenuwachtig, het ander moment kon ik goed lachen dat het mij zoiets moois te wachten staat.

Morgen rond zes uur 's avonds (Indonesisch tijd) land ik op Jakarta. Heb voor de eerste twee nachtjes verblijf geregeld bij een Indonesisch jongen. Hij zal mij Jakarta laten zien en vanaf daar vervolg ik mijn reis richting zuid oosten.

Bedankt voor het lezen en wellicht tot de volgende blog of tot over een maandje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shaiim

Onthoud waar je vandaan komt, Bedenk wel waar je heen wilt

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 2617

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 27 Februari 2016

studie in de stad van 2 continenten

26 Juni 2015 - 23 Juli 2015

Backpack 2 Paradise

Landen bezocht: